Jaskółki w Toruniu

W piątkowe popołudnie spotkaliśmy się w tradycyjnym dla nas miejscu zbiórki i razem wyruszyliśmy na 3-dniowe zwiedzanie Torunia.

Po długiej podróży dojechaliśmy do hotelu, w którym czekała już na nas obiadokolacja. Po napełnieniu brzuszków wyruszyliśmy na nocny spacer po Toruniu – wszystko było tak ślicznie podświetlone. Po długim dniu przeszedł czas na wieczorną toaletę i na sen.

Rano w sobotę obudziła nas pani Marta wraz z panią Olą. Szybka poranna toaleta i czas na śniadanie. Każdy z nas musiał zjeść dużo, no bo czekał nas dłuuuuugi spacer wraz z panem przewodnikiem. Zwiedzanie Starego i Nowego Miasta, Żywe Muzeum Piernika, planetarium… Długo można byłoby wymieniać atrakcje tego dnia. To był dzień pełen pozytywnych emocji i mnóstwa wrażeń. Poznaliśmy wiele legend o Toruniu, dowiedzieliśmy się jak robić prawdziwe toruńskie pierniki i poznaliśmy wiele faktów na temat kosmosu. W końcu przyszedł czas na powrót do hotelu. Pyszna kolacja i pora na ukochane planszówki. Do pokoi rozeszliśmy się pełni ciekawości, co będziemy robić w niedzielę.

O poranku znów pobudka przez nasze ulubione panie. Śniadanie i pora na pakowanie. Gdy byliśmy gotowi, spakowaliśmy się do autokaru i pojechaliśmy do Młyna Wiedzy. Eksperymenty i doświadczenia to zdecydowanie nasza ulubiona atrakcja. Po zakończeniu edukacyjnej wycieczki przyszedł czas na ostatni spacer po Toruniu…Były także pamiątki i nagrody za udział w konkursach profilaktycznych.

A teraz wracamy do domu. Do zobaczenia wieczorem:)

Ola i Kuba

Wycieczka do Torunia podopiecznych świetlicy Jaskółka w dniach 18-20.09.2020 została zorganizowana dzięki wsparciu Ministerstwa Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej. Świetlica realizuje projekt „Wykluczeni być nie chcemy! Rozwoju i wsparcia potrzebujemy!”.